Компанія Софторг запрошує
в команду нових співробітників

Ми пропонуємо:

Стабільну, цікаву і динамічну роботу в компанії, яка на ринку більше 18 років, нові знання і можливості розвитку, доброзичливий колектив, сприятливу атмосферу співробітництва.

Вимоги:

Освіта: спеціалізована профільна.
Досвід роботи.
Знання, вміння, навички роботи зі швейним обладнанням.
Знання механіки і електроніки.
Високий рівень самоорганізації, вміння працювати самостійно в рамках поставлених завдань.

Обов'язки:

Налаштування, ремонт обладнання, підбір необхідних запчастин.

Умови:

Випробувальний термін від 1 - 3 місяців.
Робота на постійній основі, місце розташування м. Хмельницький
Офіційне оформлення, оплачувана відпустка.
П'ятиденка, хороші умови праці.
Висока, конкурентна заробітна плата.

Вимоги:

Освіта: спеціалізована профільна.
Досвід роботи.
Знання, вміння, навички роботи зі швейним обладнанням.
Знання механіки і електроніки.
Високий рівень самоорганізації, вміння працювати самостійно в рамках поставлених завдань.

Обов'язки:

Налаштування, ремонт обладнання, підбір необхідних запчастин.

Умови:

Випробувальний термін від 1 - 3 місяців.
Робота на постійній основі, місце розташування м. Дніпро
Офіційне оформлення, оплачувана відпустка.
П'ятиденка, хороші умови праці.
Висока, конкурентна заробітна плата.

Вимоги:

Освіта: вища, бажано спеціалізовано інженерно-технічна, можливо професійна середня технічна.
Досвід роботи від 1-го року.
Успішний досвід оптових продажів.
Навички ведення переговорів, хороші комунікативні навички.
Активність, націленість на результат.
Впевнений користувач ПК, знання основ програми 1С.
Грамотна усна і письмова мова, навички ділового спілкування.
Позитивне мислення, здатність до навчання.
Високий рівень самоорганізації, вміння працювати самостійно в рамках поставлених завдань

Обов'язки:

Планування і виконання цільових показників відділу.
Залучення нових клієнтів, підтримка і активний розвиток клієнтської бази.
Ведення клієнтської бази, інформування про новинки та надходження товару, прийом і формування заявок, контроль і закриття угод.
Прийом, обробка та повний супровід замовлень клієнтів.
Ведення звітної документації відповідно до регламенту роботи.
Ведення комерційних переговорів.
Планові відрядження

Умови:

Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.
Робота на постійній основі, місце розташування: вул Дальницька.
Навчання. Можливість професійного розвитку та самореалізації.
Офіційне оформлення, оплачувана відпустка.
Графік роботи: пн-пт з 9.00. - 18.00.
Висока, конкурентна заробітна плата

Вимоги:

Освіта: вища, бажано спеціалізовано інженерно-технічна, можливо професійна середня технічна.
Досвід роботи від 1-го року.
Успішний досвід оптових продажів.
Навички ведення переговорів, хороші комунікативні навички.
Активність, націленість на результат.
Впевнений користувач ПК, знання основ програми 1С.
Грамотна усна і письмова мова, навички ділового спілкування.
Позитивне мислення, здатність до навчання.
Високий рівень самоорганізації, вміння працювати самостійно в рамках поставлених завдань

Обов'язки:

Планування і виконання цільових показників відділу.
Залучення нових клієнтів, підтримка і активний розвиток клієнтської бази.
Ведення клієнтської бази, інформування про новинки та надходження товару, прийом і формування заявок, контроль і закриття угод.
Прийом, обробка та повний супровід замовлень клієнтів.
Ведення звітної документації відповідно до регламенту роботи.
Ведення комерційних переговорів.
Планові відрядження

Умови:

Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.
Робота на постійній основі, місце розташування: вул Велика Китаївська.
Навчання. Можливість професійного розвитку та самореалізації.
Офіційне оформлення, оплачувана відпустка.
Графік роботи: пн-пт з 9.00. - 18.00.
Висока, конкурентна заробітна плата

Вимоги:

Освіта: вища, бажано спеціалізовано інженерно-технічна, можливо професійна середня технічна.
Досвід роботи від 1-го року.
Успішний досвід оптових продажів.
Навички ведення переговорів, хороші комунікативні навички.
Активність, націленість на результат.
Впевнений користувач ПК, знання основ програми 1С.
Грамотна усна і письмова мова, навички ділового спілкування.
Позитивне мислення, здатність до навчання.
Високий рівень самоорганізації, вміння працювати самостійно в рамках поставлених завдань

Обов'язки:

Планування і виконання цільових показників відділу.
Залучення нових клієнтів, підтримка і активний розвиток клієнтської бази.
Ведення клієнтської бази, інформування про новинки та надходження товару, прийом і формування заявок, контроль і закриття угод.
Прийом, обробка та повний супровід замовлень клієнтів.
Ведення звітної документації відповідно до регламенту роботи.
Ведення комерційних переговорів.
Планові відрядження

Умови:

Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.
Робота на постійній основі, місце розташування: вул Зарічанська.
Навчання. Можливість професійного розвитку та самореалізації.
Офіційне оформлення, оплачувана відпустка.
Графік роботи: пн-пт з 9.00. - 18.00.
Висока, конкурентна заробітна плата

Вимоги:

Освіта: вища, бажано спеціалізовано інженерно-технічна, можливо професійна середня технічна.
Досвід роботи від 1-го року.
Успішний досвід оптових продажів.
Навички ведення переговорів, хороші комунікативні навички.
Активність, націленість на результат.
Впевнений користувач ПК, знання основ програми 1С.
Грамотна усна і письмова мова, навички ділового спілкування.
Позитивне мислення, здатність до навчання.
Високий рівень самоорганізації, вміння працювати самостійно в рамках поставлених завдань

Обов'язки:

Планування і виконання цільових показників відділу.
Залучення нових клієнтів, підтримка і активний розвиток клієнтської бази.
Ведення клієнтської бази, інформування про новинки та надходження товару, прийом і формування заявок, контроль і закриття угод.
Прийом, обробка та повний супровід замовлень клієнтів.
Ведення звітної документації відповідно до регламенту роботи.
Ведення комерційних переговорів.
Планові відрядження

Умови:

Випробувальний термін від 1 до 3 місяців.
Робота на постійній основі, місце розташування: вул. Проспектна / Наринська, р-к Барабашова.
Навчання. Можливість професійного розвитку та самореалізації.
Офіційне оформлення, оплачувана відпустка.
Графік роботи: пн-пт з 9.00. - 18.00.
Висока, конкурентна заробітна плата

Вимоги:

Освіта: вища спеціалізована (бухгалтер).
Досвід роботи від 2-х років.
Впевнений користувач ПК, знання програми 1С.8, МS Office, М.Е.Doc.
Здатність до навчання.
Уважність, системність, відповідальність.
Комунікабельність.
Прагнення до професійного росту.
Вік до 45 років.
Вітається досвід роботи на торговому (виробничому) підприємстві.

Обов'язки:

Проведення первинної бухгалтерської документації за отриманими послугами, періодична звірка з контрагентами.
Рознесення банківської виписки.
Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі (М.Е.Doc).
Участь у бізнес-процесах бухгалтерії.

Умови:

Випробувальний термін від 1 - 3 місяців.
Робота на постійній основі, місце розташування: вул. Дальницька.
Офіційне оформлення, оплачувана відпустка.
Графік роботи: ПН-ПТ з 9.00. - 18.00.
Заробітна плата - 9000 грн.

З питань працевлаштування:
HR-менеджер
Катерина Шулянська
тел.: +380 48 737-87-78
e-mail: hr@softorg.com.ua