Новости компании

Семінар "Ефективні комунікації"

26 September 2015

Семінар "Ефективні комунікації" 4 березня 2016 року в головному офісі СОФТОРГ був проведений семінар для співробітників відділу продажів, який ознайомив учасників з темою: «Оптимізація навичок ефективних комунікацій і взаємодії ».

Теоретична частина семінару була представлена ​​наступними темами:

Психологічні механізми і закономірності ефективного спілкування:
- Модель «відправник - одержувач»
- Бар'єри комунікації
- Типи сприйняття і обробки інформації
- Методи подолання комунікаційних бар'єрів
- Раціональний і емоційний рівень спілкування: модель «Айсберг»
- Типи характерів і способи ефективної взаємодії
- Поняття «конгруентності»

Навички та вміння, необхідні для ефективної комунікації:
- Уміння спостерігати
- Методи експрес-діагностики партнера по спілкуванню: невербальні сигнали, зовнішній вигляд, емоційний стан партнера і інші складові спілкування.

Семінар спрямований на формування і відпрацювання комунікативних навичок всередині колективу.

Жваве обговорення виникло серед учасників семінару за наступними темами: Мотиваційна модель Д. МакКлелланда, мотиви «Чого хочуть люди: влада, причетність, експертність», виділення домінуючих мотивів у кожного учасника семінару, за типами сприйняття НЛП і виявлення домінуючого психотипу у клієнтів, алгоритму взаємодії з кожним з них.

У практичній частині співробітники компанії були ознайомлені:
- Анкетуванням колективу: «Формула моїх навичок ефективного спілкування та взаємодії», «Корекція системи внутрішніх комунікацій і поліпшення якості роботи інформаційних каналів між підрозділами».
- Практичної роботою в трійках і активним обговоренням тем. (Позиція За / Проти та Спостерігач, зміна ролей).

За підсумками роботи семінару, учасники заповнили анкету зворотного зв'язку, в якій відобразили які комунікативні навички використовують в своїй роботі і як застосовують отримані знання на практиці.

Семінар проходив в динамічною і живою атмосфері, всі учасники активно брали участь в обговореннях, ділилися особистим досвідом з практичної діяльності, задавали питання.

В ході семінару було закладено фундамент і дана спрямовуюча для подальшого семінару з комунікацій і розвитку. Планується наступний щабель - семінар з комунікацій і роботі в команді. В ході наступного практичного семінару ми будемо вникати в конкретну комунікативну ситуацію при роботі з клієнтом, в колективі, аналізувати моменти, які стосуються компанії в цілому і пропонувати рішення виходячи з усіх граней аналізу.

Результативність проведеного семінару несе в собі позитивну динаміку. Була поставлена ​​мета - задіяти всіх учасників в обговоренні теорії комунікації, враховуючи рівень їх комунікативної активності.

За підсумками роботи семінару учасники отримали досвід:
- По формуванню комунікативних навичок, визначення домінуючого типу сприйняття, домінуючого психотипу мотиву;
- По формуванню практичних навичок подолання бар'єрів в комунікаціях;
- По формуванню навичок активного слухання;
 - З навичок аргументації.